2010年8月23日 星期一

IDU個人智能PHONE狂WALLPAPER

今時今日無部i-phone
點出嚟襯呀?

不過就算你有
好型咩?

個個部i-phone都一樣有幾型?

你睇吓我果部


叉緊電


打緊電話

SMS緊


仲有識得自己轉既Wallpaper

型啩!

上面呢啲咁得意既Theme係要Jailbreak咗先改到
唔知咩係Jailbreak唔該去Google Search吓

我知好多人都無Jailbreak既習慣,
所以你地做唔到我咁型,
不過如果你係jailbreak咗又想整到好似我部iphone咁
都可以幫襯我既! 我會幫你攪埋!
(梗係要收錢啦,不過要睇吓你想點改法)

無Jailbreak既又點呢?
最底限度都整返張個人啲既Wallpaper啦!潮人

下面係Lockscreen既wallpaper
雖然唔識郁,不過比起其他凈係識用相嚟做 Wallpaper果啲,都算潮潮地㗎喇!
(雖然無我果部咁智能潮!)







唔識郁既Wallpaper
$50一個!
仲唔Email我?



idu.bigeye@gmail.com
idu.emmie@gmail.com





注意!
所有繽紛週邊產品價錢只係比有頭有面客仔享用,
如未有IDU頭像者唔該幫襯$200劃咗個嘜頭先!

欽此!

沒有留言:

張貼留言